• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Knivig situation, ihopbakslån

G

Grodan Boll

Gäst
Poäng: 0
Har bara en enkel undran egentligen. Jag har i dagsläget 7 lån och en kredit, på totalt 345k med årsinkomst på 280k. Finns det ens någon bank som skulle hjälpa med ett ihopbakslån? Vilka är värt att maila för att slippa UC? Har 4 ff och 3.3 % hos UC. En FF försvinner 7 november.

Hur göra? Skjuta skallen av sig?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Grodan Boll

Gäst
Poäng: 0
Kan jag självklart göra, men jag tror att risken finns att jag automatiskt sållas bort när min taxerade inkomst är lägre än totala lån. Även om min nuvarande inkomst är nästan 3500 spänn mer än förra året / månad.
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Kan jag självklart göra, men jag tror att risken finns att jag automatiskt sållas bort när min taxerade inkomst är lägre än totala lån. Även om min nuvarande inkomst är nästan 3500 spänn mer än förra året / månad.

Det är ganska många som beviljas lån trots att deras skuldbörda är högre än deras årsinkomst. Kryssa i att du vill samla dina lån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp